حجت الاسلام و المسلمین محمدی تاکید کرد: با رویکرد حضرت امام خمینی (ره) مسئولان نوکر ملت هستند و هرچه این روحیه در مدیران و منتخبین مردم تقویت شود، محبوبیت الهی و اجتماعی آنها تضمین می شود

به گزارش خبرنگار یزدفردا در طبس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری این شهر، شهرداری را بازوی عمران شهری خواند و گفت: همواره سعی بر تعامل با دستگاه های اجرایی بویژه خدماتی داشته ام و با شهرداری ارتباط مناسبی داشته و سعی کرده ام برای عمران و توسعه به نفع مردم کوتاهی نکنم.

امام جمعه طبس ضمن بزرگداشت یاد حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم، مسئولیت را غیرماندگار برشمرد و گفت: اگر پست ها ماندگار می بودند، امروز به من و شما نمی رسید و باید در مدت قبول مسئولیت از این امانت به شایستگی استفاده و تنها در راستای رضای خدا و آرامش خلق حرکت کنیم.

وی مشکلات اقتصادی شهرداری‌های کشور را غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: شهرداری یک نهاد مردمی و خدمات رسان است نه تنها جای کار سیاسی نیست بلکه همه باید یکسان از آن بهره مند شوند.

امام جمعه طبس به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره و تاکید کرد: در شورای اسلامی شهر باید ضمن رعایت قانون، تصمیمات طوری اتخاذ گردد که رفاه مردم را به دنبال داشته باشد و با استفاده از انعطاف پذیری قوانین، راهکارهایی پیدا کنید تا شهروندان در تنگا قرار نگیرند.

دکتر محمدی تاکید کرد: با رویکرد حضرت امام خمینی (ره) مسئولان نوکر ملت هستند و هرچه این روحیه در مدیران و منتخبین مردم تقویت شود، محبوبیت الهی و اجتماعی آنها تضمین می شود.

وی کار شورای شهر و شهرداری را حق الناس خواند و افزود: در رعایت حق الناس اهتمام کنید و بر محور فرهنگ غنی و قدیمی شهرستان طبس و وجود امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) به توسعه گردشگری توجه نمایید اما مراقبت کنید در کنار تامین منافع مادی در حوزه گردشگری، شرمنده اعتقادات، خدا و حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) نشویم و منافع معنوی ما نابود نشود.

 

شهردار طبس:

گردشگری سالم را برای ایجاد درآمد پایدار پیگیری می‌کنیم/ سیاسی‌کاری نمی‌کنیم.

شهردار طبس نیز در این دیدار یاد و خاطره عالم زنده یاد حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم امام جمعه فقید طبس را گرامی داشت و به حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی خیرمقدم گفت.

مهندس مجید بهارستانی گفت: شهر طبس با ۱۷۰۰ هکتار محدوده خدماتی از وسعت گسترده برخوردار است که روزانه حدود ۴۰ تن زباله از شهر خارج می شود اما با توجه به مشکلات میراث مانده از قبل تلاش می کنیم تا خدمات رسانی مطلوب دچار وقفه نشود.

وی تصریح کرد: کاهش بسته های حمایتی دولت موجب شده که شهرداری با مشکلات زیادی مواجه شوند اما وجود اعضای هوشمند شورای شهر طبس در کنار شهرداری، باعث حفظ اصول خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شده است.

شهردار طبس خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری طبس درصدد است، با استفاده از ظرفیت های شهر، زیرساخت های درآمد و توسعه پایدار شهری را طراحی و اجرا کنیم که در این راستا با طراحی یک پروژه بین المللی که در دنیا به نام طبس گلشن شناخته خواهد شد، گردشگری را تقویت و درآمد پایدار را ایجاد خواهیم کرد.

 

رئیس شورای شهر طبس:

شهرستان طبس از اصالت معنوی و اجتماعی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس نیز در دیدار با امام جمعه جدید این شهر گفت: طبس مهد فرهنگ و تمدن کهن و دروازه فاخر خراسان بزرگ و سرزمین عشق به ائمه اطهار (ع) است.

محمود امینی افزود: دینداری و دوستی اهل بیت (ع) ریشه در اصالت و ایمان مردمان شیعه شهرستان طبس دارد و از جمله سرزمین هایی است که اصالت واقعی خود را حفظ کرده و مردم انقلابی این شهر در مبارزات علیه طاغوت و در همه صحنه های انقلاب اسلامی پای کار بوده و وفاداری خود به امام، نظام و رهبری را ثابت کرده اند.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان های کشور گفت: نیروی انسانی، پتانسیل ها و ارزش های والای طبس مرهون اصالت معنوی و اجتماعی مردم این شهرستان است و فرزندان این خاک به پاکی و سلامت فکر و راه شهره هستند.

امینی به مشکلات شهرداری طبس اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات میراث مانده از گذشته را بهبود بخشیده ایم و با همکاری شهردار و کارکنان شهرداری برای تثبیت سلامت سیستم مدیریت شهری تمام همت خود را بکار گرفته ایم که در این مسیر نیازمند دعای خیر هستیم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا