مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری مراسم ادای سوگندد تعداد 16نفر از مربیان جدید الاستخدام این اداره کل خبر داد.

        به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، افضلی در تشریح این خبر گفت: جلسه تحلیف تعداد 16 نفر از مربیان جدیدالاستخدام در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با حضور" علی افضلی"مدیر کل کل آموزش فنی و حرفه ای،رضا نویدی معاون اداری و پشتیبانی ، حسن دهقان مسئول حراست اداره کل ،مجید حق جو رئیس اداره امور عمومی وپشتیبانی و جمعی از مربیان جدیدالاستخدام در محل سالن ولایت اداره کل تشکیل گردید.

     در ابتدا "علی افضلی" مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به نیروهای جدید الاستخدام از آنها خواست تا با مدنظر دادن قوانین و مقررات،زمینه رشد و شکوفایی و فضایل اخلاقی کارآموزان را فراهم نموده و تمام توان خود را در امر ارائه آموزش های فنی و حرفه ای  به کار گیرند .

     وی ارائه آموزشهای مهارتی غیر رسمی را موثرترین عامل در زمینه سازی فرصت های شغلی بیان داشت و افزود:از آنجا که آموزش های مهارتی زیربنای توسعه می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است به روز بودن اطلاعات و مهارتهای مربیان، توجه به مباحث کارآفرینی، عدم گرایش مربیان به فعالیت تک حرفه ای باعث شایسته سازی کارآموزان جهت حضور موفق در بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می شود .

     وی همچنین برنامه ریزی صحیح در حوزه آموزش ، رشد و حرکت در قالب نیاز جامعه، به روز رسانی استانداردها و ارائه آموزشهای نوین به همراه روشهای متناسب تدریس را از جمله وظایف مربیان عنوان نمود .

     در ادامه "رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی اداره کل ضمن عرض خیر مقدم به مربیان و روسای مراکز و اشاره به نظام آموزشی نوین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ؛ورود نیروهای جدید با مدارک تحصیلی بالا در منابع انسانی سازمان را نشانی از پیشرفت خدمات و آموزشهای به روز و مدرن سازمان دانست.

     وی ضمن اشاره به آیه 58 سوره نساء از مسئولیت به عنوان یک امانت الهی یاد نمود و افزود:مسئولیت یک امانت الهی است که باید در حفظ آن کوشا باشیم و در سیستم سازمانی ما بایستی عدالت اجتماعی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید سرلوحه کار قرار گرفته و برای پیشبرد بهتر اهداف سازمان، افراد باید منفعت سازمانی را بر منفعت فردی ترجیح دهند .

 

در ادامه "حسن دهقان" مسئول واحد حراست اداره کل، مواردی را جهت آشنایی مربیان با بحثهای حفاظت فیزیکی بیان نمود

همچنین مجید حق جو رئیس اداره امور عمومی وپشتیبانی خصوص ضمن اشاره به نکاتی در خصوص فرایند تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس به استخدام پیمانی ، شروع به کار این نیروها را در ایام شعبانیه تبریک گفت.

    شایان ذکر است:در پایان این مراسم قرائت سوگند نامه و امضای تعهد منشور اخلاقی توسط مربیان جدید الاستخدام اداره کل اجرا ، و احکام این مربیان به ایشان تحویل گردید .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا