زاده رحمانی در دیدار با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: بسیج یک نهاد ارزشی همواره به عنوان تکیه گاه محکم مسئولان کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار با حضور در ناحیه مقاومت بسیج با فرمانده و پرسنل این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

محمد زاده رحمانی در این برنامه که مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه، جانشین گردان امام حسین(ع) و دیگر مسئولان این ناحیه نیز حضور داشتند روز پاسدار را به آنان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: بسیج همواره به عنوان یک تکیه گاه مستحکم مسئولان کشور در برابر تهدیدات دشمنان و حافظ منافع ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

زاده رحمانی عنوان داشت: در سال 96 اتفاقات مهم و سرنوشت سازی در کشور روی داد که با وجود نیروهای بسیج و سپاه و سایر نیروهای امنیتی،  خللی در جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نشد.

فرماندار بافق در ادامه به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه های مختلف شهرستان بافق از جمله مباحث اقتصادی، فرهنگی و توسعه ای در سال گذشته پرداخت و ابراز امیداوری کرد: بسیاری از زیر ساخت های توسعه ای شهرستان بافق در سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این دیدار، فرمانده و تعدادي از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن قدردانی از تلاش ها و رويكرد جهادي فرماندار بافق به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در حوزه های فرهنگي، مهندسي و لجستيك و اقتصاد مقاومتي پرداختند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا