به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

با حضور سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس جلسه ی مجمع خیرین سلامت شهرستان برگزار گردید.

 


دراین جلسه که در سالن همایش شهید رجایی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه برگزار می شد دکتر گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان باتشکر از تمامی خیرین که باکمکهای خود به تامین تجهیزات و امکانات حوزه سلامت شهرستان کمک نموده اند بویژه شرکت ایمیدرو که کمک 7میلیارد ریالی برای ساخت دیالیز درمحل بیمارستان جدیدالاحداث اختصاص داده است،مهترین برنامه های مجمع خیرین را شروع پروژه احداث دیالیز و ساخت همراه سرا اعلام نمود.

همچنین حکیمیان مدیر اجرایی مجمع درگزارشی، از فعالیتهای مجمع از ابتدای تاسیس تاکنون، بیان داشت خیرین اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی تا قبل از سال 96 بالغ بر شانزده میلیارد ریال کمک نقدی وغیر نقدی  به مجمع داشته اند. و در سال 96 نیز مجموعا یک میلیارد و دویست میلیون ریال تجهیزات پزشکی و بیمارستانی از طریق مجمع خیرین خریداری و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرارگرفته است.

مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و  رئیس جدید مجمع نیز اظهار امیدواری نمود از ظرفیت مجمع خیرین در مشارکت و کمکهای مالی  و همچنین در بعد فکری و حمایتهای معنوی برای توسعه زیربنایی حوزه سلامت و رسیدن به قطب درمانی منطقه که از افق های سند چشم انداز شهرستان می باشد استفاده شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا