به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

جلسه کمیسون امور بانوان شهرستان طبس به ریاست  سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان طبس با اشاره به حوزه گردشگری در سال 97 گفت: امسال همه کمک کردند و خواستند و تصمیم گرفتند که در حوزه گردشگری تحولی ایجاد شود.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان اینکه شرط اول گردشگری، همصدایی است، افزود: اسکان گردشگردان از یک شب در سال 97 به دو شب رسید و همه باید کار کنیم تا بتوانیم جذب توریست داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر تفاوت های این حوزه توزیع عادلانه پول در موارد مختلف از جمله صنایع دستی، بازار و غیره است و باید تلاش کرد از لحاظ کمی و کیفی خدماتی که ارائه میشود تقویت شود.

فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: توریست و گردشگر برای آشنایی با آداب و رسوم یک منطقه می آید و به آن نیز احترام می گذارد، گرچه نقدهایی برای ورود برخی افراد وارد است که نباید بخاطر آن یک درصد فرصت را از دست بدهیم.

وی عنوان کرد: شاید در سال آینده در این جایگاه از جذب گردشگر نباشیم چرا که رسیدن به این جایگاه 30 درصد و فعالیت در آن 70 درصد کار است.

طلائی مقدم تاکید کرد: وفاق، همدلی و مطالبه گری باید نهادینه و تقویت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس نیز در این جلسه گفت: بانوان در سال 96 عملکرد درخشانی به خصوص در بخش های فرهنگی و ورزشی داشتند و امسال نیز باید تقویت شوند.
سعید برقی افزود: ظرفیت های بسیار عالی در بانوان وجود دارد که در برخی موارد بهتر از آقایان هستند که این موارد برای حسن تدبیر شهرستان باید رصد و استفاده شوند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا