مدیر امور دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری اولین همایش فصلی شعر جوانه‌های استان به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، «محمد حسین دهقان» در این رابطه اظهار کرد: این همایش ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان است که به همت دانشگاه علم و هنر و با همکاری انجمن شعر اوج هنر همزمان با ایام نیمه شعبان برگزار خواهد ‌شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی استعدادهای ادبی جوانان در سطح دانشجویی، بسترسازی برای تعامل دانشجویان شاعر دانشگاه‌های یزد، ایجاد نشاط و پویایی ادبی و برنامه‌ریزی برای بهرمندی شاعران دانشجو از جلسات نقد و بررسی شعر، ذکر کرد.

به گفته این مسئول، دانشجویان علاقمند می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین‌ماه در موضوعات «آخرین منجی»، «آفتاب حسن به مناسبت میلاد امام حسین(ع)»، «روایت ایثار به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)»، «جوانان عاشورایی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)» و «فصل شکوفایی به مناسبت حمایت از تولیدات داخلی» از طریق شناسه سروش و تلگرام به آدرس « salam169@ » ارسال کنند.

وی در رابطه با شرایط ارسال آثار نیز بیان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند، ضمن این که اشعار در قالب‌های نو و کلاسیک پذیرفته می‌شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا