در روزهای آغازین سال جدید و در ایام تعطیلات نوروز 97، سه کتابخانه استان در شهرستان‌های یزد، اردکان و تفت برای بهره‌مندی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از خدمات کتابخانه‌ای، دایر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در روزهای آغازین سال 97 سه کتابخانه شرف‌الدین علی یزد، آیت‌الله فاضل اردکان و دیدار تفت براساس زمان‌های اعلام شده و در شیفت‌های مشخص، از دوم تا دهم فروردین ماه، به مردم این سه شهرستان و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خدمات خود را ارائه می‌دهند.

بر این اساس، کتابخانه عمومی شرف‌الدین علی در روزهای دوم، سوم، چهارم و دهم فروردین از ساعت 8 صبح الی 14 و در روزهای هشتم و نهم فرودین‌ماه نیز از ساعت 7:30 الی 13:30 در شیفت کاری صبح برای استفاده اعضا و مراجعان، دایر است.

این کتابخانه همچنین در روزهای پنجم تا نهم فروردین در شیفت عصر از ساعت 13 الی 19 و در روزهای پنجم، هفتم و نهم فرودین نیز در شیفت کاری شبانه، از ساعت 19 الی 22 باز خواهد بود.

کتابخانه عمومی دیدار تفت نیز در روز نهم فروردین در شیفت صبح و از ساعت 9 الی 12 و از روز چهارم تا هشتم فروردین نیز از ساعت 14 الی 19 در شیفت عصر دایر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل اردکان نیز تنها در روز نهم فرودین از ساعت 9 الی 14 به مراجعان خود خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد.

گفتنی است، سایر کتابخانه‌های عمومی استان در روزهای آغازین سال جدید، تعطیل هستند و از روز 14 فروردین براساس زمان‌های کاری پیشین خود، در خدمت مردم سراسر استان خواهند بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا