جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی استان به ریاست«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تشکیل و برنامه‌ریزی ویژه برای ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی هم‌زمان با آغاز سال نو و ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ سومین جلسه ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان این حوزه برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این جلسه با تأکید بر مشارکت و همراهی چندجانبه باهدف ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی در استان گفت: با توجه به اقداماتی که درگذشته نسبت به این موضوع صورت پذیرفته است، در آستانه عید نوروز این امر نیازمند توجه ویژه و اقدامات اثربخش‌تری می‌باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه افزود: اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تسهیل در شرایط ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی به‌ویژه در ایام پیش رو ضرورت دارد و تلاش می‌کنیم سایر ظرفیت‌های ممکن نیز برای بهبود این شرایط به کار گرفته شود.
سپس مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز به مؤلفه‌های مهم در این زمینه اشاره و اظهار داشت: همدلی و فعالیت منسجم هر یک از نهادهای مرتبط با موضوع مهم ساماندهی متدکیان خیابانی ما را به زیرساخت و نتایج بهتری در حل این مسئله می‌رساند.
«فخرالسادات خامسی» خاطرنشان کرد: چارت پیشنهادی شهرداری درزمینه ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی الگویی برای تسهیل شرایط در این راستا می‌باشد که نیازمند تکمیل و زمینه‌سازی برای انجام اقداماتی پایدار بر مبنای شرایط پیش رو است.
گفتنی است در این جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته درزمینه ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی توسط دستگاه‌های اجرایی ارائه شد و برنامه‌ریزی‌های لازم با محوریت اداره کل بهزیستی استان و شهرداری یزد پیرامون انجام هماهنگی‌های بیشتر در این خصوص به‌ویژه در ایام نوروز و آغاز سال نو صورت پذیرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا