معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر؛ بهره‌گیری از مدیران کارآمد، جسور و بادانش را راهکاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات کنونی دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداري يزد؛ «علی زینی وند» در آخرین نشست شورای اداری شهرستان اشکذر در سال 96 كه با حضور مديركل حوزه استاندار، فرماندار و جمعي از مسئولان اين شهرستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های ناتمام استان به‌ویژه در خصوص پروژه‌های دولتی گفت: ضروری است مدیران دستگاه‌ها با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بخش خصوصی و نیز اعتبارات ملی نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بابیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها و جذب سرمایه‌های خرد شهروندان در جهت تکمیل زنجیره تولید برای کشور مؤثر است گفت: با استفاده از سرمایه‌های خرد مردم و نیز توان بالقوه شرکت تعاونی‌ها می‌توان علاوه برافزایش سهم درآمد کشور نسبت به ایجاد اشتغال پایدار به‌ویژه در مناطق روستایی اقدام کرد.
زيني وند پرهیز از تزریق منابع برای واحدهای مستهلک و فاقد بازده را از اصول اساسی تیم اقتصادی استان برشمرد و ادامه داد: دولت با هدایت سرمایه‌ها برای واحدهای فعالی که از فنّاوری‌های به‌روز برخوردارند در ایجاد اشتغال پایدار و تحرک اقتصادی موفق بوده است.
وي استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و جذب سرمایه‌های خرد شهروندان را در جهت تکمیل زنجیره تولید کشور حیاتی برشمرد و در این خصوص گفت: با استفاده از سرمایه‌های خرد کشور و نیز توان تعاونی‌ها می‌توان علاوه برافزایش سهم درآمد کشور نسبت به افزایش میزان اشتغال در مناطق مختلف به‌ویژه روستاها اقدام نمود.
معاون اقتصادی استاندار در پايان به جذب 97 درصد از اعتبارات روستایی برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: با افزایش برگزاري نشست‌های کارگروه اشتغال استان روند پرداخت تسهیلات در بانک‌ها تسهیل و تا پایان فصل بهار این مبالغ به واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا