زاده رحمانی در نشست با اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده گفت: افزایش سود با افزایش میزان فروش کالا می تواند در نهایت به نفع هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار تمام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس و اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده بافق به همراه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه محمد حاجی حسنی به بیان گزارشی از عملکرد این انجمن پرداخت و خواستار حمایت فرماندار در تامین نیرو و امکانات مورد نیاز جهت انجام مسئولیت های این انجمن شد.

در ادامه ولی الله رنجبر رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز به بیان وظایف این انجمن پرداخت و گفت: فرهنگ سازی رعایت حقوق مصرف کننده و استیفای حقوق مصرف کنندگان دو وظیفه اساسی این انجمن می باشد.

فرماندار بافق در ادامه این نشست با قدردانی از رییس و اعضای این انجمن و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت استیفای حقوق مصرف کنندگان گفت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید در سایه رونق بازار کسب و کار بازاریان شهرستان صورت پذیرد.

محمد زاده رحمانی ایجاد فروشگاه های بزرگ در شهرستان را در ایجاد رقابت، مهم و سازنده ارزیابی کرد و افزود: باید با اندیشیدن تدابیر لازم در جهت کنترل و ایجاد رونق در بازار خرید و فروش گام برداشت و فروشندگان نیز افزایش سود را با افزایش میزان فروش کالا بدست بیاورند نه با گرانفروشي تا شهروندان نیز مایجتاج خود را در داخل شهرستان تامین نمایند.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان باید فعالتر ظاهر شود پیرامون مساعدت به این انجمن قول مساعد داد و گفت: در اکثر کشورهای پیشرفته یکی از عوامل توسعه آن ها اهمیت دادن به سازمان های مردم نهاد و مردم پايه است و ما نیز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا