دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در نشست این کمیسیون از کاهش 50 درصدی حجم سالانه قاچاق کالا در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «احمد ترحمی» در این نشست با اشاره به برنامه جامع 5 ساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در چهار محور پیشگیری مبتنی بر اصلاح فرآیندهای گردش پول و کالا، تشدید مقابله با قاچاق کالا بخصوص قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای است.
وی ادامه داد: مدیریت تقاضا مبتنی بر اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی و نهایتاً ممانعت از بازگشت کالاهای کشف‌شده به چرخه بازار از دیگر محورهای این برنامه جامع بوده است و با تاکید ویژه دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران این رویکرد در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد.
ترحمی ضمن تأکید بر کاهش حدود 50 درصدی حجم سالانه قاچاق کالا در دولت تدبیر و امید، تشریح کرد: این مهم با تعامل، همدلی و همکاری همه دستگاه ها در سه قوّه و نهادهای امنیتی و انتظامی تحقق یافته است.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همچنین گزارشی ازروند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان و مشکلات پیش رو ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا