استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بابیان اینکه تیم اقتصادی استان جنب‌وجوش نسبتاً خوب و مناسبی پیداکرده، گفت: سیاست مدیریت ارشد استان جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» در این نشست ضمن تقدیر از کارآفرینان و صاحبان صنایع استان بیان کرد: خوشبختانه تیم اقتصادی استان جنب‌وجوش و فعالیت خوب و مناسبی پیداکرده و سیاست مدیریت ارشد استان در این مقطع حسّاس زمانی جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران است.
وی ادامه داد: نباید اجازه داد که پاسخ به کارآفرینان و بخش خصوصی طولانی و در حق آن‌ها جفا شود زیرا اکثر بخش خصوصی و صاحبان صنایع ازنظر مالی سالم هستند و به سود بالا فکر نمی‌کنند هرچند اگر به سود بالا و افزایش بهره‌وری نیز اندیشه کنند، رفتار نادرستی نیست.
زمانی قمی افزود: دخالت دولت در تمام ارکان حوزه اقتصاد کار مبارکی نیست و باید نقش دولت هدایت‌گری و تسهیل گری امور باشد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: ضروری است دستگاه دیپلماسی دولت در کنار صادرکنندگان قرار گیرد و به‌عنوان‌مثال تمهیداتی برای افزایش عوارض گمرکی کشورهایی مانند سوریه، عراق و هند بی اندیشد.
زمانی قمی با اشاره به اینکه متأسفانه نساجی استان شرایط خوبی ندارد، گفت: باید باکار کارشناسی استان یزد را به‌عنوان استان برند در حوزه پوشاک معرفی کنیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود تأکید کرد: برای رفع و حل مشکلات استان ازجمله آب، صنعت، معدن، گردشگری و اشتغال به یزد آمده‌ام، نیاز دیگری جز خدمت به مردم ندارم و باید همه با صمیمیت و همدلی برای باز کردن گره‌های استان تلاش کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا