فرماندار بافق در جلسه کمیته روشنایی شهرستان گفت: خوشبختانه روند مصوبات این کمیته و اجرای آن نسبت به مدت مشابه رشد مثبتی داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ کمیته روشنایی شهرستان بافق با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی، شهردار، رییس شورای شهر و سایر اعضا این کمیته شامگاه دوشنبه 22 اسفند ماه در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این نشست با اشاره به اهميت استفاده از ظرفيت این کمیته گفت: این کمیته یکی از کمیته هایی که مصوبات آن ضمانت اجرایی دارد و اعضا موظف هستند تا مصوبات را در سریعترین زمان ممکن پیگیری نمایند.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال مصوبات کمیته روشنایی شهرستان و اجرای آن روند مثبت و رو به رشدی داشته است.

وی رفع نقاط تاریک در شهرستان را در پیشگیری از حوادث و سوانح و همچنین کاهش جرم از سوی متخلفان را مهم ارزیابی کرد و گفت: روشن بودن فضای شهری در کاهش آسیب هاي اجتماعی از جمله تصادفات و سرقت نیز اهمیت بسزایی دارد و این مهم افزایش ضریب امنیت شهر را در پی دارد.

در ادامه این جلسه باقي زاده رئيس شوراي اسلامي شهر به بيان كاهش مشكلات ناشي از عدم روشنايي در معابر شهر و در نتيجه كاهش نارضايتي هاي مردمي در ماه هاي گذشته پرداخت و از رئيس و اعضاي اين كميته تشكر نمود و سپس حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون رفع مسائل و مشکلات روشنایی معابر و محلات شهرستان پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا