به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

 مدیرکل راه شهرسازی خراسان جنوبی  در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خبرداد

۱۵ کیلومتر دیگرازباند دوم محور دیهوک -راور بازگشایی شد.

 بمنظور افزایش ایمنی ترددهای نوروزی ۱۵ کیلومتر دیگراز باند دوم محور دیهوک راور بازگشایی و زیربار ترافیک رفت.

 مهندس مهدي جعفري مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار با مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: از ۲۰۵ کیلومتر محوردیهوک - راور در حوزه خراسان جنوبی تاکنون ۱۰۳ کیلومتر بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه درمجموع ۵۰ درصد این محور طی سال ۹۳ تا ۹۵ بازگشایی شده افزود: از ۱۰۳ کیلومتر بازگشایی شده این محور ۱۵ کیلومتر امروز ۲۲ اسفندماه و ۱۷ کیلومتر دربهمن ماه سالجاری و۷۱ کیلومتر طی سالهای ۹۳ تا ۹۶ بازگشایی وزیر بار ترافیک رفته است.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: از ابتدای امسال 118 کیلومتر از باندهای دوم استان آسفالت شد که ۵۱ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفت و۶۷کیلومتر دیگر هم در حال انجام عملیات خط کشی و نصب علایم است.

 به گفته وی در محور بیرجند- قاین سه کیلومتر، بیرجند – زاهدان هفت کیلومتر، طبس_خور 13 کیلومتر، سه راهی روم به آفریز 12 کیلومتر، محور اسدیه به بیرجند دو کیلومتر و محور_طبس_یزد شش کیلومتر آسفالت شده و در حال تکمیل و نصب علایم و خط کشی است كه درصورت تامين اعتبار لازم تكميل وبازگشايي خواهدشد.

 سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار با تشکر از بازگشایی ۱۵ کیلومتر دیگر از باند دوم محور دیهوک -راور انتخاب اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بعنوان  دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی درسال ۹۶ درمجموع شاخصهای عمومی واختصاصی و دریافت لوح تقدیرازسوی استاندار خراسان جنوبی را تبریک گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا