زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه شورای ترافیک این شهرستان از ممنوعیت تردد کامیون ها، تریلرها و وسایط نقلیه سنگین از 25 اسفند ماه سال جاری تا 17فروردین سال آینده در محورهاي بافق - يزد و بافق - سه چاهون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در آستانه سال جدید و شروع سفرهای نوروزی نشست شورای ترافیک بافق به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این شورای در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان در استقبال از میهمانان نوروزی و فراهم آوردن امکانات لازم در این زمینه، خواستار تعامل بین بخشی ادارات در ایجاد نظم و انضباط در عبور و مرور و کاهش خطرات و تصادفات شد.

محمد زاده رحمانی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت رفت و آمد مسافرین نوروزی و نظارت دستگاه های مربوطه به شهرستان، خاطرنشان کرد: تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین اعم از کامیون ،تریلر  و ... به جز کامیون های حمل سوخت و فرآورده های گوشتی و مواد غذایی فاسد شدنی، از 25 اسفند ماه سال جاری تا 17فروردین سال آینده در اين دو محور ممنوع می باشد.

در ادامه این جلسه حاضرین به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و پیرامون موضوعاتی از جمله رفع نقاط حادثه خیز محور بافق به بهاباد، ضرورت نصب دوربین کنترل سرعت و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در بزرگراه بافق-یزد و نصب تابلو و علائم مورد نیاز در این محور وبرخی دیگر از مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان بحث و تصمیم گیری شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا