معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خواستار تهیه خوراک فرهنگی متناسب با هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی برای جوانان توسط اصحاب فرهنگ و هنر جامعه شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز سه‌شنبه 22 اسفندماه 96، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مدیران استان برگزار شد.
«علی زینی وند» در این جلسه با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ اظهار داشت: مقوله فرهنگ یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین و در برخی جوامع، پیچیده‌ترین مواردی است که یک جامعه ممکن است با آن روبه‌رو شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ ایرانی اسلامی خود را احیا کنیم، مؤلفه‌هایی در ذهن جوانان ما ایجاد می‌شود که می‌بینیم انطباق آن‌ها را با هویت واقعی ما بیشتر خواهد کرد.
معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: امروز شاهدیم که مؤلفه‌های فرهنگی ما تناسب و تطابقی با دین، انقلاب و ایران ما ندارد و این موضوعی است که باید بسیار جدی به آن پرداخته شود.
زینی وند ادامه داد: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند ضمن اینکه دشمن برای اثرگذاری بر جوانان ما اتاق فکر دارد و بامطالعه و بررسی خلأها را پیدا و روی آن کار و ذهن جوانان ما را متزلزل می‌کند..
 وی در پایان افزود: بر اساس هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی ما باید شاخص‌هایی تعریف شود که اگر این شاخص‌ها را با خود و نسل جوان تطبیق دهیم، می‌توانیم به عمق بحران فرهنگی پی ببریم.
 در این مراسم از تلاش‌های علی غیاثی ندوشن تجلیل و مجید جوادیان زاده به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا