معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با تأکید بر اهميت جايگاه ايثارگران در جامعه بيان كرد: مسئله ايثارگري در انقلاب اسلامی ایران را بايد با مفاهيم صحيح به نسل جوان جامعه منتقل كنيم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علي زيني وند» در نشست شوراي هماهنگي امور ايثارگران استان گفت: يكي از وظايفي كه ما بر عهده‌داریم اين است تا اگر ایثارگری سال‌ها بر روي ويلچر،‌ تخت بيمارستان و در منزل از بيماري رنج می‌برد،‌ ديگر دغدغه مسائل رفاهي را به او تحميل نكنيم.
وي تصریح کرد: گاهي اوقات برخي نمی‌توانند آن‌چنان‌که بایدوشاید رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ايثارگران را به نسل جوان ارائه دهند،‌ و اين كوتاهي ماست كه نتوانستيم درست آن‌ها را تشريح كنيم.
معاون اقتصادي استاندار تاکید کرد: مديران بايد در حل مسائل ايثارگران ریسک‌پذیر باشند و با قوانين دسته‌بندی‌شده بتوانند کارگروه‌ها را فعال و كارها را به‌صورت جدي به‌پیش ببرند.
زینی وند به عملكرد خوب دولت در راستاي ساماندهي قوانين و توجه به مسائل ايثارگران اشاره كرد و افزود: بحمدالله دولت تدبير و اميد عملكرد قابل دفاعي دارد و خودش را هم ملزم به حمايت ايثارگران كرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا