معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد گفت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در ایام نوروز برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در آماده باش خواهند بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان يزد جهت بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهكارها به منظور اجرا در كميته هاي خدمات امداد و نجات و هماهنگي امور شهرداريها و دهياريها ستاد خدمات سفر شهرستان يزد به رياست معاون فني و امور عمراني فرمانداري تشكيل شد.

«محمد حسين فلاح تفتي» در اين جلسه با تبريك فرا رسيدن ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) و روز زن بر آمادگي كليه دستگاه هاي عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان در ايام نوروز تأكيد كرد و افزود: مديران ادارات و نهادها بايد با تنظيم ليست هاي كشيك در اين ايام نظارت كافي و جامعي را بر اجراي صحيح فعاليت هاي حوزه مديريت خود داشته باشند.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد در ادامه با تقدير و تشكر از تلاشهاي صورت گرفته توسط شهرداري ها و دهياري ها در فراهم نمودن فضاي شايسته به منظور پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي تصريح كرد: پيوستگي و تعامل بين شهرداري ها و دهياري ها و ساير دستگاه هاي عضو ستاد مورد تأكيد است و اميدواريم با اين روند شرايط بسيار خوبي در شهرستان يزد در اين ايام فراهم شود.

وي با اعلام اينكه در دستور العمل ستاد اجرايي خدمات سفر 27 شرح وظيفه براي كميته هماهنگي امور شهرداري ها و دهياري ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان كرد: توجه به وضعيت زيرساخت ها و تأسيسات شهري، توجه به ابعاد بهداشتي، ترافيكي، خدمات و فرهنگي شهر و روستاها، رفع مسائل و مشكلات در برخي از پارك ها و فضاي سبز از مهمترين مسائلي است كه بايد اعضاي اين كميته به آنها توجه ويژه اي داشته باشند.

معاون فرماندار يزد همچنين اضافه كرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته هر گونه حفاري در سطح شهرستان از تاريخ 15 اسفندماه ممنوع شده و دستگاه هاي خدمات رسان و شهرداري ها بايد در اين مهلت باقي مانده نسبت به تكميل طرح هاي خود در سطح شهر اقدام نمايند.

فلاح تفتي در پايان با اشاره به ثبت شهر ميراث جهاني يزد در فهرست آثار يونسكو ابراز داشت: قطعاً در سال جديد حضور و ماندگاري مسافران و گردشگران در شهرستان يزد به نسبت سالهاي گذشته بيشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به اين اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نيز در خورشأن و جايگاه شهر جهاني يزد باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا