عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی کاریزلند وابسته به موسسه کوثر با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ عصر چهارشنبه 16 اسفندماه 96؛ عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی کاریزلند وابسته به موسسه کوثر با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان آغاز شد.
استاندار یزد در این مراسم با تبریک میلاد فرخنده فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که نمی‌توانیم به هدف‌های متعالی فکر کنیم و تصمیمی برای کمک به مجموعه کوثر نداشته باشیم.
«محمود زمانی قمی» بابیان اینکه موسسه کوثر در راستای مهم‌ترین موضوع و چالش استان یزد یعنی بی‌آبی و کم‌آبی در حال فعالیت است؛ تأکید کرد: این موسسه می‌کوشد تا زمینه انتقال آب به استان را تسهیل کند و در ساخت تمدنی جدید در این منطقه تلاش نماید.
وی با اشاره به اینکه هیچ جای تأملی برای عدم همکاری و کمک به این مجموعه وجود ندارد و همه دست‌اندرکاران استان باید به مدد این موسسه بیایند؛ عنوان کرد: موضوع موسسه کوثر در شورای اداری استان مطرح خواهد شد تا از مدیران استان بخواهم که در حمایت از این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
زمانی قمی بابیان اینکه به‌زودی تیم اقتصادی و فنی استان بازدیدی از این منطقه خواهند داشت تا کارهای انجام‌شده را از نزدیک مشاهده کنند؛ تصریح کرد: مطلوب است بدانیم که موسسه کوثر جز مؤسساتی است که در اساسنامه آن تصمیم گیران محدود شده اند تا تفسیر به رأی و برداشت شخصی نداشته باشند و صرفاً آنچه در اساسنامه قیدشده است را اجرایی کنند.
استاندار یزد تأکید کرد: صریحاً در اساسنامه آمده است که هر عوایدی از این موسسه حاصل شود صرف انتقال آب به یزد خواهد شد و از هر تصمیم غیرمنطقی در حال و آینده جلوگیری شده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در پایان سخنان خود با اشاره به احداث تصفیه‌خانه تکمیلی کوثر ابراز داشت: اجرای این مدل از تصفیه‌خانه ها کاری منحصر فرد در کشور می‌باشد که جایگاه استان را در این حوزه بالابرده به‌طوری‌که تحسین وزارت نیرو را نیز در برداشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا