حجت الاسلام شمس در مراسم گرامیداشت شهدای گمنام بافق گفت: شهدای ما در پرتو ارتباط با خداوند با او معامله کردند و سعادتمند شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم بزرگداشت شهدای گمنام بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور این شهرستان در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین شمس استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم سخنران این مراسم خطاب به حاضرین در مجلس گفت:  ماباید شکر گذار خداوند باشیم که اگر توجه و دعوت شهدا نبود ما الان نمی توانستیم در این محفل حضور یابیم.

وی در ادامه افزود: وقتی انسان وصیت نامه شهدا را نگاه می کند متحیر می شود که چگونه یک جوان با خدا معامله می کند و شهیدانی که گمنام هستند خودشان مایل بودند که گمنام بمانند.

شمس اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس عمده وصیت نامه شهدا الگو برداری از واقعه کربلا و امام حسین(ع) بود و برای همین شهادت برای آنها شیرین بود.

رئیس دفتر آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: راه سعادت در این است که الگو پذیری از فرهنگ اهل بیت و ولایت داشته باشیم همان فرهنگی که شهیدان انجام دادند که اگر امروز غفلت کنیم، فردا در پشیمانی به سرخواهیم برد و هیچ راه جبرانی نخواهد داشت.

گفتنی است این آیین از سوی امام جمعه و فرماندار  و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق برگزار شد، که تلاوت قرآن کریم، اجرای گروه سرود عاشقان ولایت، سخنرانی و عرض خیر مقدم امام جمعه بافق نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا