زاده رحمانی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بافق از راه اندازی محورهای جدید گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار شهرستان بافق از راه اندازی محورهای جدید گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

محمد زاده رحمانی در جلسه هماهنگی خدمات سفر با اشاره به زحمات شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم، شهردار، بخشداران، اصحاب رسانه و… در توسعه گردشگری بافق گفت: این شهرستان به یکی از مقاصد و نقاط هدف سفر تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه جاذبه های شهرستان به مقصد مهم گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است تصریح کرد: با تکمیل جاده نوق و بهاباد محورهای جدید گردشگری کرمان – رفسنجان – بافق تعریف می شود.

فرماندار بافق افزود: بافق باید بتواند به عنوان حلقه و زنجیره گردشگری فعالیت نماید.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز عملکرد دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر، به صورت برجسته در معرض دید قرار می گیرد خاطر نشان کرد: معرفی ظرفیت های مهم در جذب بیشتر گردشگر و مهمانان نوروزی موثر است.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به روند افزایشی جذب گردشگر در چند سال گذشته عنوان کرد: با توجه به جهانی شدن یزد اثر آن بر روی شهرستان های ده گانه نیز محسوس است.

وی وجود روستاهای هدف گردشگری در بافق را مکمل شهر دانست و افزود: قطرم و شادکام ورود قابل توجه ای در بحث گردشگری داشته اند.

زاده رحمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از مسوولان بهداشتی شهرستان خواست تا تولیدات مواد غذایی بافقی را زیر منگنه قرار ندهند و برای رفع آسیب آنها به جای برخورد سلبی بکوشند.


 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا