سه مقاله کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در اولین همایش ملی " یزد جهانی، فرصت ها و ایده‌های توسعه " پذیرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارای استان یزد، " درآمدی بر تدوین نقشه راه جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری سلامت استان"، " لزوم توجه به برند سازی در جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری شهر جهانی یزد "و " بررسی و تحلیل کارایی گردشگری استان یزد "  عناوین مقالات ارائه شده به همایش یاد شده می باشد.

شناخت روندهای اصلی گردشگری در حوزه‌های فن‌آوری، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سلامت در راستای اقتصاد مقاومتی، شناخت پتانسیل های طبیعی و جاذبه های گردشگری، ارایه راهکارهای نوین جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي، اشتغال زايي و كارآفريني در صنعت گردشگري، ارتقاء دانش، توانمندي و مهارت هاي کاربردي و عملياتی فعالان مرتبط اب اين حوزه و افزايش مشاركت بخش خصوصي، انجمن ها و سازمان‌هاي غيردولتي در توسعه  صنعت مورد نظر از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

توسعه صنعت گردشگری با استفاده از فناوری مجازی، بررسی شیوه های نوین گردشگری و ایجاد فرهنگ در این بخش در راستای حفاظت از محیط زیست، ساماندهی مدیریت و اقتصاد گردشگری در مقیاس ملی - منطقه ای، ارائه نظريه هاي علمی و تخصصي ویژه نقاط ضعف و قوت صنعت توریسم، ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار، معرفی طرح ها و ایده های برتر و کارآفرین و  بهبود ارتباطات بین المللی جهت توسعه صنعت گردشگری از دیگر اهداف برگزاری آن می باشد.

اولین همایش ملی " یزد جهانی، فرصت ها و ایده‌های توسعه " نهم و دهم اسفندماه سالجاری به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد چندی قبل نیز در دومین همایش ملی رویکرد های نوین حسابداری بخش عمومی با ارائه پنج مقاله و در اولین همایش ملی مولدسازی و مدیریت دارایی‌های دولت با ارایه سه مقاله خوش درخشید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا