معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به اينکه مديران استان تمام توان خود را براي توسعه به کار گرفته‌اند، گفت: خيلي از تصميمات در استان اتخاذ و به تهران ارائه می‌شود که طرح‌ها بايد دقيق و کارشناسي بررسي شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علي زيني وند» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری، هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر شاهد ایجاد بيش از 8 هزار شغل با رفع مشکلات طرح‌های اقتصادي در استان باشیم.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با قدرداني از کار کارشناسي اداره‌ها، استانداري و بانک‌ها، اظهار داشت: هیچ فردی به دنبال ثبت عملکرد و تشويق نيست، اما براي حفظ جايگاه مجموعه اقتصادي استان بايد اين عملکردها ثبت شود.
زینی وند لزوم ارائه آموزش‌های لازم به متقاضيان تسهيلات از سوي بانک‌ها و کارشناسان را ضروري خواند و گفت: برخي متقاضيان محل هزينه کرد تسهيلات را نمی‌دانند بنابراين بانک‌ها و کارشناسان بايد کمک کنند تا هم‌افزایی‌ها افزايش يابد.
وی در ادامه به برخي مشکلات واحدهاي مرغداري استان اشاره کرد و از بانک‌ها خواست تا براي استمهال و پرداخت تسهيلات، کمک کنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اينکه کميته تخصصي رفع مشکل پرداخت تسهيلات رونق توليد، با جديت به فعاليت خود ادامه دهد، اضافه کرد: گرفتن مطالبات هم به هر قيمتي نيست و بايد زمان و مهلت داد.
در اين نشست عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهيلات براي رونق توليد در استان بررسي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا