استاندار یزد از آغاز به کار دادگاه درمان‌مدار اعتیاد با مشارکت بهزیستی و دادگستری استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه 96 با اعلام خبر آغاز به کار دادگاه درمان‌مدار اعتیاد افزود: موضوع مبارزه با مواد مخدر به نگاه علمی و جامع نیاز دارد که خوشبختانه در طرح دادگاه درمان‌مدار یزد این نگاه دیده می‌شود.
وی بابیان اینکه آغاز این طرح در استان یک پدیده و رخ داد مؤثر و مثبت است؛ ادامه داد: اجرای این طرح دیدگاه علمی‌تری در حوزه مبارزه با مواد مخدر مطرح می‌کند و برای استان یزد بسیار ارزشمند است که لازم است مانند سایر طرح‌ها با اتحاد و صمیمیت و همکاری اجرای آن تضمین شود.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه همکاری و معاضدت و رفتار همکاران قضایی در راستای رفع مشکلات مردم و حل مسائل است؛ اضافه کرد: اجرای طرح دادگاه درمان‌مدار نیز مانند سایر طرح‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر پیش خواهد رفت و در اجرای دقیق این طرح عزم جدی وجود خواهد داشت.
وی بابیان اینکه خانواده دولت باید همکاری کامل را با اجرای این طرح داشته باشند؛ تصریح کرد: مصوب شده تا نیمی از اعتبار این طرح را ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر و نیم دیگر را استانداری یزد تأمین کند.
زمانی قمی با تأکید بر اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: آمادگی داریم تا اگر نقایص دیگری هم در این زمینه وجود دارد را با تعامل و هم‌افزایی رفع کنیم تا دغدغه مسئولان کشور در این زمینه نیز رفع شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود از حضور گسترده  مردم در راهپیمایی 22 بهمن  تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا