معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، حبيب عرفان منش را به عنوان مسؤول ايجاد و سازماندهي كارگروه هاي مشورتي اين سازمان تعيين كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، در راستاي سازماندهي مشاركت مربيان، کارشناسان و خبرگان آموزش های فنی و حرفه ای در فرآیند تصمیم سازی و بهره مندی از تجربیات و پیشنهادات ذی نفعان آموزش های فنی و حرفه ای در ارتقاء کیفی فرآیندهای سازمانی، حبيب عرفان منش، معاون دفتر نظارت، بهسازي و هدايت شغلي به عنوان مسؤول ايجاد و سازماندهي كارگروه هاي مشورتي سازمان طي ابلاغي از سوي معاون وزير و رئيس اين سازمان تعيين شد.

اين گزارش مي افزايد: اين اقدام با هدف استفاده از ظرفیت مربیان، کارشناسان، خبرگان بخش دولتی و خصوصی و کلیه متخصصین و ذی نفعان آموزش های فنی وحرفه ای، نسبت به ارائه پیشنهاد های کاربردی برای رفع مسائل و مشکلات سازمان صورت گرفت.

در اين ابلاغ تأكيد شده است:  گردش صحیح و مستمر اطلاعات بین اعضاء کارگروه ها، ایجاد تالارهای گفتگو و خانه مهارت برای استقرارکرسی های آزاد تبادل آراء درحوزه آموزش های فنی و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می تواند به ارائه پیشنهاداتی سنجیده، کارا و قابل اجرا بیانجامد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا