دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزدبا مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد وانتخاب دکتر دانافر را تبریک گفت و از زحمات اقای شیرزاد مدیر کل سابق در طول دوره مدیریتشان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد "وی وظیفه خطیر آموزش و پرورش و فعالیت های این اداره را در سطح جامعه تاثیر گذار دانست و برای آقای دانافر آرزوی موفقیت کرد.

 دکتر دانافر هم ضمن تشکر از حضور دکتر پهلوانیان از تلاش های صدا و سیمای مرکز یزد جهت پوشش برنامه ها و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برنامه ها تقدیر و تشکر کرد . دکتر پهلوانیان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به دعوت پایگاه بسیج شهید رجایی اداره کل آموزش وپروش در جمع بسیجیان در  نشست بصیرتی حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت .

پهلوانیان گفت انقلاب اسلامی انقلابی سیاسی یا اقتصادی نبود بلکه انقلابی فرهنگی برخاسته از بطن مردم دیندار بود.

وی به پیشرفت های اقتصادی فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و بیان داشت هنوز به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید همه تلاش کنیم تا با ریشه کن کردن ظلم و فساد انقلاب را به جایگاه واقعی خود برسانیم

 وی تلاش دشمنان و ایادی استکبار را برای سیاه نمایی و دور کردن مردم از انقلاب و آرمانهای امام راحل و رهبری را کاری بیهوده و عبث دانست و به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نشان از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا