به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همگام با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم غیور بافق و با شکوه هرچه بیشتر از سال های گذشته برگزار شد.
مردم انقلابی بافق یک بار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود در یوم الله 22 بهمن ماه اقتدار ملی را به رخ دشمنان کشانده و خشم و نفرت خود را از آنها ابراز داشتند.
در این راهپیمایی مردم ابتدا در بلوار امام خمینی (ره) روبروی ساختمان بسیج این شهرستان تجمع کرده و سپس با پیمودن مسیر تا مسجد جامع این شهر و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.
لازم به ذکر است که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، اقشار مختلف مردم آگاه و انقلابی بافق، دانش اموزان و فرهنگیان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران و همچنین بازاریان، کسبه و اصناف برگزار شد که پس از قرائت بیانیه این روز این راهپیمایی به پایان رسید.

گفتنی است اجرای گروه سرود دانش آموزان آموزشگاه چمران بافق، به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا