به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، سایت آزمون آنلاین مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای اردکان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سایت آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان اردکان افتتاح شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان یزد در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: شهرستان اردکان به عنوان پنجمین شهرستان در سطح استان یزد است که سایت آزمون آنلاین در اینجا افتتاح شد که ظرفیت برگزاری آزمون برای 22 نفر در هر شیفت را دارد. برای تجهیز و بهره برداری از این سایت بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای هزینه شده است.

وی، صرفه جویی در مصرف کاغذ، تحقق دولت الکترونیک، سرعت در اعلام نتایج و امکان برگزاری آزمون های ادواری در شهرستان را از جمله مزایای برگزاری آزمون آنلاین برشمرد.

سلطانی در خصوص کیفیت آزمون ها گفت: سؤالات بصورت هماهنگ کشوری و با استفاده از بانک سؤالات سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور ارائه می‌شود.

گفتنی است که مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای امام علی (علیه السلام) شهرستان اردکان در رشته های جوشکاری، تأسیسات، برق صنعتی، الکترونیک، تابلوسازی برق، رایانه، PLC و برق خودرو به مراجعین آموزش می‌دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا