مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در گردهمایی صنعتگران و فعالان اقتصادی استان یزد گفت:اقتصاد تعاونی می تواند بحران اقتصادی کشور را حل کند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، دکتر محمدرضارضایی نژاد با بیان اینکه با پول خرد مردم می توان پروژه های بزرگ و زیربنایی را به نتیجه رساند گفت: همان گونه که در جنگ نظامی و دفاع مقدس با بسیج مردم و تقویت اعتقادات آنها توانستیم پیروز شویم در شرایط کنونی نیز که جنگ اقتصادی است می توانیم با تقویت اعتماد مردم بر مشکلات غلبه کنیم.
وی با مهم برشمردن شناخت فرصت و تهدیدهای شرایط اقتصادی کشور،تحریم های بین المللی که منجر به عدم سرمایه گذاری در کشور می شود را از جمله تهدیدها دانست و افزود:ساختارهای جدید مالکیتی در دنیا دیگر تهدید شرایط کنونی اقتصاد کشورمان است.
رضایی نژاد موقعیت سوق الجیشی ایران،وجود نخبگان ایرانی شاخص در دنیا،گذر از اقتصاد تورمی به اقتصاد بهره وری و لزوم استفاده از دانش روز در کنار ذخیره دانایی و وجود جوانان و نخبگان فعال در کشور را از فرصت های مهم دانست و خاطرنشان کرد: حجم بالای نقدینگی که به خاطر تفکر عدالت محوری در جامعه تزریق شده است نیز فرصت بزرگی است که اگربه صورت صحیح مدیریت نشود می تواند مخرب و نابود کننده باشد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با بیان اینکه باید به مردم و جامعه اعتماد کرد افزود: اگر تضمینی که دولت به خارجی ها برای سرمایه گذاری می دهد را به مردم و سرمایه گذاران داخلی بدهد و به مردم اعتماد کرده و از سرمایه های خرد آنها در قالب تعاونی استفاده شود عمده مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد شد.
عضو شورای اقتصاد مقاومتی در پایان تاکید کرد: مردم اگر احساس منفعت کنند و به آنها اعتماد شود تاثیرگذاری بالایی در حل مشکلات خواهند داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا