بیانیه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه
 

اینک که بهار انقلاب با خزان بغض آلود  طلیعه نور هستی   ، سرور زنان بهشتی  همراه شده است ، دل هایمان را علی وار  با رنج فراق همسرش  و سرمستی مشت های کوبنده مردمانی با ایمان و وطن دوست همراه می کنیم ، راه خمینی بت شکن را سرلوحه کارهایمان  قرار داده و  صبوری و ایمان بی بی دوعالم را بر روح و جان حکاکی می کنیم ، باشد که تا همیشه بر راه ایشان گام نهاده و فرداهای روشن ، برای ایران عزیزمان بسازیم .

یقینا 12 بهمن ماه برای ما ایرانیان روز عهدی دوباره با انقلاب ،امام و شهیدان که همانا پیمودن راه استقلال، آزادی  و جمهوری اسلامی است ،  می باشد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بنابر مسئولیت های خطیرش در عرصه فرهنگ پربار این دیار ، ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و فرا رسیدن فصل سوگواری بی بی دو عالم را تسلیت عرض می نماید، مطمئنا   مردم فهیم و شهید پرور  دارالعباده  به خصوص نسل جوان با حضور در برنامه ها و سوگواره ها ارادت خویش به اهل بیت (ع) و فرزند  راستین رسول الله  و   رهبر کبیر این انقلاب با   راه روشن آن  سلاله  ی پاک  بیشتر مانوس ومألوف خواهند گشت . روزگارتان به عزت و نیکی در پناه حضرت دوست .

عباس ملازینلی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

دوازدهم  بهمن ماه  یکهزار و سیصدو نودو شش

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا