صداوسیمای مرکز یزد با تهیه ویژه بر نامه هایی به استقبال دهه فجر و جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رود.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما یمرکز یزد "  حوزه صدا با تولید و پخش برنامه های : نسیم صبح با 8 برنامه 50 دقیقه ای به دستاوردهای انقلاب در یزد با موضوع  مصاحبه با مسئولین استان در عرصه های مختلف , کوچه باغ انقلاب با 6 برنامه 25 دقیقه ای (در عرصه های مختلف به دستاوردهای انقلاب در شهرستانها پرداخته می شو د) , مجله انقلاب در 10 برنامه 120 دقیقه ای ( معرفی شخصیت های انقلابی و عوامل پیروزی) , برنامه خونه زندگی با 5 برنامه 50 دقیقه ای ( معرفی زنان موفق کارآفرین) , برنامه ترانه بارون با 9 برنامه 50 دقیقه ای (پخش ترانه های انقلابی ) , برنامه عصر جوانی با 6 برنامه 40 دقیقه ای (مصاحبه با جوانان شاخص انقلابی) , برنامه چادیشب با 6 برنامه 55 دقیقه ای (گزارش عملکرد مسئولین درباره خدمات انقلاب ) ,  برنامه پیام یزد با 2 برنامه 120 دقیقه ای (اعلام برنامه های ستاد دهه فجر استان ) , برنامه هفشنبه با 2 برنامه 120 دقیقه ای و زیر ساباط با 2 برنامه 90 دقیقه ای (جنگ شاد و تفریحی به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ) , تولید 5 نمایش انقلابی هر کدام به مدت 30 دقیقه با موضوع انقلاب در یزد ,  تولید سه مستند رادیویی  با نام های : پایگاه انقلاب – روز دهم – پرونده شماره 311 (اسناد ساواک ) , حضور پررنگ رادیو نما با پخش تصاویر مختلفی از جشن های پیروزی انقلاب که بصورت خودجوش توسط مردم سماندهی و برگزار می شود در کنار پوشش تصویری مراسم 22 بهمن  و حضور برنامه سازان رادیو در بین مردم , تولید سه مینی فیچر با نام های : زایش ( مروری از روز کاری دکتر افلاطونیان در مرکز ناباروری ). جشن انقلاب (گزارشی از برگزاری مردمی جشن انقلاب در یزد ) . اهل قلم ( گزارش کوتاه از یک نویسنده یزدی که تالیفات متعددی پیرامون انقلاب اسلامی دارد ), در بخش مسابقه  با مسابقه تلفنی در 10 برنامه 10 دقیقه ای (سوالاتی درباره انقلاب ) و طرح مسابقه ده مسجد که درایام ا... دهه فجر با حضور در ده مسجد پایگاه انقلاب در ده شهرستان مسابقه برگزار می شود . از ویژه برنامه ای این حوزه می توان به ویژه برنامه راهپیمایی 22 بهمن "  روز خوب پیروزی " به مدت 180 دقیقه اشاره کرد.

در حوزه سیما برنامه گفتگوی ویژه  به مدت 20 دقیقه  هر شب در ایام ا... دهه فجر با حضور مدیران ادارات و فرمانداران شهرستانها, برنامه یک انقلاب یک شهر به مدت 25 دقیقه هر روز ایام ا... پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب در مدت چهل سال و معرفی کارآفرینان , مشاغل و کارخانجات تولید معاصر با انقلاب و خاطرات مردمی در هر شهرستان می پردازد . برنامه و اما امشب  هر شب  به مدت 60 دقیقه بطور زنده با حضور میهمانان ویژه در حوزه انقلاب اسلامی و   گروهای سرود ویژه و انقلابی و همچنین مستند رجال به مدت  45 دقیقه در مورد شخصیت های تاثیر گذار در انقلاب اسلامی هر روز در این ایام به روی آنتن سیمای شبکه تابان می رود  .

 

حوزه خبر با تولید 10 گزارش تولیدی با موضوعات : شخصیتها , نویسندگان , هنرمندان و بانوان انقلابی ,

پوشش خبری  از دستاوردهای دولت در دهه فجر که به بهره برداری می رسد ,  پوشش گسترده و همه جانبه حضور باشکوه مردم استان در روز 22 بهمن با حضور تمامی گروه های خبری در مسیر راهپیمایی در یزد و شهرستانه و همچنین پوشش رویداد های خبری مرتبط با ایام مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی  می پردازد.

در حوزه فضای مجازی تولید انیمیشن 1 دقیقه ای در مورد دوران انقلاب اسلامی , دو موردموشن گرافیک 1 دقیقه ای د رحوزه وقایع انقلاب د راستان یزد , 10 عدد پادکست صوتی با رویکرد انقلاب , 10 مورد ویدئو کلیپ شامل سوردهای حماسی و انقلابی با رویکرد استانی , 40 مورد عکس نوشت عکس های ویژه دوران انقلاب , 2 مورد اینفو گرافی و 2 مورد موسیقی و تصویر از وقایع انقلاب در استان نیز می توان  اشاره کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا