استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استان از مجموعه صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان بازدید کردند.

 یزدفردا:استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استان از مجموعه صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان بازدید کردند.

به گزارش یزدفردا :روز شنبه ۷ بهمن ماه ۹۶ استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، سرپرست اداره کل حوزه استاندار، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران استاندار مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان بازدید کردند.
استاندار در حاشيه اين بازديد به واحد مرکزی خبر گفت : در حوزه توسعه فولاد در همه بخشها پيشرفت نسبتا خوبي داشتيم و لازم است تا از نزديك با مسائل مرتبط با اين حوزه آشنا شويم.



 «محمود زماني قمي»افزود: بازديدي كه از مجموعه فولاد چادرملو در اردكان داشتيم تمامي استانداردهاي لازم رعايت شده بود كه مديريت موفق در همه بخشهاي اين واحد كاملا چشمگير بود .
وي در خصوص نيروگاه سيكل تركيبي در اردكان هم گفت : از فولادسازی چادرملو و واحد بخار نیروگاه سرو چادرملو بازديد كرديم كه قرار است بزودي در دهه فجر به دست يكي از شخصيتهاي كشوري در سفر به استان يزد به بهره برداري برسد .
استاندار افزود : نکته ای که امروز واقعا مشهود بود اینکه چيزي به نام آلايندگي را لااقل در يك ساعت و اندي كه از اين جا بازديد داشتم نديدم .
وي از همه سمن ها و تشكل هاي محيط زيستي نیز دعوت كرد تا ضمن بازديد از اين واحد با مسئولان آن گفتگو كنند تا هرکجا استانداردها مورد خدشه واقع مي شود بلافاصله اصلاحات انجام شود البته معتقدم که تا به الان خوب كار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا