فرماندار بافق از آغاز به کار ستاد بازآفرینی شهری پایدار در بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین جلسه ستاد باز آفرینی شهری پایدار بافق با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد های اجرایی شهر بافق در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه محدوده های هدف بازآفرینی شهر بافق شامل محدوده های نابسامان میانی، سکونتگاههای غیررسمی ، محدوده های تاریخی، کاربری های ناکارآمد و محدوده با پیشینه روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار بافق در حاشیه این جلسه اظهار داشت: ستاد باز آفرینی شهری در بافق کار خود را آغاز کرده است.

محمد زاده رحمانی افزود: محلات هدفی که در مصوبات ستاد کشوری و استانی تعریف شده است در بافق مصداق دارد.

وی با اشاره به اینکه در شهریافق محلات اصیل و قدیمی وجود دارد که به آنها كمتر توجه شده و خدمات بهینه در این محلات به شهروندان داده نمی شود گفت: یکی از اهداف تشکیل این ستاد خدمات دهی بهینه به شهروندان است.

زاده رحمانی تصریح کرد: اعضای این ستاد محلات مورد هدف را به صورت مصداقی در جلسات مطرح می کنند و با هماهنگی بین بخشی دستگاه های خدمات رسان و با بهره گیری از اعتبارات ملی که ستاد بازآفرینی شهری تخصیص خواهد داد کارکرد این محلات بهبود و به روزآوری می شود.

فرماندار بافق در پایان خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن مصوبات این ستاد به جای گسترش بی رویه مساحت شهر شاهد تمرکز جمعیت در نقاط خالی و درون بافت شهری خواهیم بود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا