مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان از تیمداری این باشگاه در لیگ دسته یک واترپلو کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان مهدی پیشکوهی پور با بیان اینکه باشگاه پیشگامان طی 5سال گذشته به صورت حرفه ای به پایه سازی در رشته واترپلو پرداخته است و در همه رده های سنی پایه با بازیکنان و کادر کاملا بومی موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی در کشور گردیده است اظهار داشت: در رده های سنی مختلف واترپلوییست های پیشگامانی در چندین مرحله به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.
وی افزود:اکنون نیز تصمیم گرفتیم با هدف کسب تجربه و افزایش ظرفیت بازیکنان یزدی در رقابتهای کشوری و ارتقای واترپلو یزد در لیگ دسته یک کشور شرکت کنیم.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان تاکید کرد: تیمی که به عنوان نماینده استان یزد در رقابتهای لیگ دسته یک واترپلو کشور شرکت می کند تیم واترپلو جوانان پیشگامان است و همه بازیکنان و کادر آن کاملا بومی هستند.
پیشکوهی پور ابراز امیدواری کرد حضور تیم واترپلو پیشگامان در مسابقات لیگ دسته یک کشور منجر به افزایش رقابت بین واترپلوییست های یزدی و تقویت تیم های استانی شود.
لازم به ذکر است مسابقات لیگ دسته یک واترپلو کشور از 6 الی 11 بهمن ماه سال جاری به صورت متمرکز در استخر شهید شیرودی تهران برگزار می گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا