سرپرست بخشداری گاریزات با حضور در مرکز خدمات درمانی گاریزات، اجرای طرح تحول سلامت را دارای مزایا و دستاوردهای مهمی در افزایش سطح رفاه اجتماعی در جامعه دانست و بر تشریح و تبیین دستاوردهای این طرح ملی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات ، "محمد حسین قانعیان" در این بازدید با قدردانی از خدمات و تلاشهای پزشکان و دست اندرکاران بخش درمانی این مرکز در خدمت رسانی خالصانه به مردم گفت: خادمان مردم در بخش های درمانی به ویژه در نواحی روستایی و کم برخوردار، در حال جهاد مقدسی هستند که التیام آلام دردمندان و رضایت حضرت دوست را در پی خواهد داشت و اقدامات خداپسندانه آنان نزد خداوند متعال مأجور است.

سرپرست بخشداری گاریزات با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت در مناطق روستایی بسیار چشمگیر بوده و رضایت مردم به ویژه روستاییان عزیز را به دنبال داشته است.

وی با بیان این که نتایج اجرای طرح تحول سلامت تنها محدود به تامین بخش عمده هزینه های درمان نیست افزود: باید دستاوردهای وسیع اجرای این طرح در بخش تامین دارو، گسترش چتر بیمه و ... بیش از پیش برای مردم تشریح و تبیین شود و مردم بیشتر در جریان این اقدام نیک و خداپسندانه قرار گیرند.

قانعیان با تاکید بر ایفای نقش بیشتر مراکز درمانی گاریزات در رسیدگی عمومی به وضعیت بهداشت و درمان دانش آموزان و آینده سازان ایران عزیز اسلامی، با آمادگی بخشداری برای تحقق این مهم خبر داد.

یادآور می شود سرپرست بخشداری گاریزات با حضور در مرکز درمانی بخش گاریزات ضمن بازدید از این مرکز با برخی از پزشکان به دیدار و گفتگو پرداخت و با قدردانی از تلاشهای آنان، در جریان مسائل و نیازهای آنان قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا