مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد طی نشستی صمیمی با نمایندگان مربیان مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان ضمن استماع سخنان ودرخواست های آنان به تبیین سیاست های سازمان بالاخص در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، افضلی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای ایجاد محیط صمیمانه و ارتباط رویارو ،با نمایندگان مربیان مراکز آموزشی دیدار وگفتگو نمود .

درابتدای جلسه افضلی ضمن خیر مقدم ، خوش آمدگویی و قدر دانی از تلاش های مربیان گفت:با توجه به اینکه مربیان مراکز دارای ظرفیت های علمی و تخصصی و مهارتی بسیار بالایی هستند ، بایستی با تلاش همه جانبه از حوزه مربیان و همکاران مرکز از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده و بهره برداری را نمود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این نشست در زمینه قراردادهای آموزشی ،تبصره75 ، مشاوره ، در آمدزایی ، فعالیت مربیان در زمینه استاندارد نویسی ، برگزاری جلسه های هم اندیشی  در مراکز،و...مطالب مبسوطی بیان نمودند.

در ادامه این نشست صمیمی نمایندگان مربیان مسائل و مشکلات خود را در سه زمینه آموزش ، انگیزش و رفاهی حضور مدیرکل محترم بیان کرده و مدیرکل محترم هم با مساعدت ویژه خود قول مساعد دادند تا با تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف و با دعوت از نمایندگان مربیان در این جلسات درجهت رفع کلی مشکلات و مسائل درخواستی اقدامات موثر صورت پذیرد.

در پایان این جلسه نمایندگان مربیان ازتشکیل این جلسه با حضور مدیرکل و لمس مسائل و مشکلات و رسیدگی به موارد درخواستی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق برای ایشان آرزوی توفیق خدمت و موفقیت نمودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا