استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه انتقاد در جمهوری اسلامی آزاد است اظهارداشت: قبل از اینکه هر حکومتی نقد و انتقاد را ترویج و تأکید کند، جمهوری اسلامی آن را حق مردم می‌داند و در قانون اساسی نیز آورده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» روز پنج شنبه 21 دی ماه؛ در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در سفر یک‌روزه به شهرستان ابرکوه برگزار شد؛ اظهار داشت: مصوبات این ستاد باید پیگیری و دنبال و محقق شود.
وی بابیان اینکه تولید برخی محصولات استان یزد مانند آهن و فولاد در مقایسه با محصولات خارجی بی‌نظیر است؛ ادامه داد: در آستانه بهمن‌ماه و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که محصول آن انقلاب، جمهوری اسلامی است.
استاندار یزد با اشاره به تفاوت‌های جدی بین حکومت‌ها و حکومت اسلامی که در سال 57 با رهبری یک فقیه و عالم بزرگ دینی رقم خورد؛ افزود: انقلاب اسلامی مسیری جدید را با حاکمیت دین در عرصه اداره جامعه ایجاد کرد که کارایی دین را با همه لوازم خود ازجمله اخلاق و منطق برای اداره جامعه برگزید.
وی با تأکید بر اینکه در همه امور باید مراقب باشیم تا تابلوی ارزشمند دین در اداره جامعه هرروز از روز قبل زیباتر و جذاب‌تر باشد؛ اضافه کرد: بهمن، ماه مرور ایستادگی‌ها و مقاومت‌ها برای پیروزی انقلاب و دوام و بقای انقلاب است و باید به‌طورجدی موردتوجه همگان باشد تا بر استحکام سازه‌های انقلاب بیفزاییم.
زمانی قمی بابیان اینکه به این انقلاب افتخار می‌کنیم که امروز تنومند است و هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند تأثیری بر اصل استحکام آن داشته باشد؛ گفت: وظیفه همه است تا از این نهال تنومند و باارزش صیانت و حفاظت کنیم که یکی از راه‌های آن ارائه خدمت درست به مردم به‌عنوان صاحبان انقلاب است.
وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی در این مسیر حتی سرسوزن هم به خود و هدفش شک ندارد؛ اظهار داشت: مشکلات معیشتی داریم، بیکاری و فقر هم داریم اما نباید فراموش کنیم که انتقاد را قبل از اینکه هر حکومتی ترویج و تأکید کند، جمهوری اسلامی آن را حق مردم می‌داند و در قانون اساسی نیز آورده است.
استاندار یزد بابیان اینکه تأمین سلامت، امنیت و آرامش جامعه بخشی از وظایف ما است؛ ادامه داد: اگر صحنه‌هایی آفریده شود که آسایش و امنیت مردم مورد کم‌توجهی قرار بگیرد طبیعتاً وظایف خود در این زمینه را نیز اجرا خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات پیش رو ظرفیت‌های بالایی دارد و خودش تصمیم می‌گیرد؛ تصریح کرد: با تصمیماتی محکم و مؤثر از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد و انقلابی سربلندتر و جمهوری اسلامی باشکوه‌تر را در سال‌های آینده به تماشا خواهیم نشست.
زمانی قمی عنوان کرد: قطعاً مردم در این ایام به صحنه خواهند آمد و برای دفاع از انقلاب و اسلام و آرمان‌های خود و این انقلاب اقدام خواهند کرد و باشکوه و عظمت، ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب را به‌طور ویژه موردتوجه قرار خواهند داد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت: در غیاب آن مردان بزرگ هنوز هم مردان بزرگی در این کشور هستند که از این نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد و پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا