در مراسمی عملیات ساخت مرکز جامع سلامت در منطقه آزادشهر یزد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در مراسمي با حضور فرماندار يزد، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد، شهردار منطقه 4، سرپرست مركز بهداشت شهرستان و جمعي از خيرين و اهالي كلنگ احداث مركز خدمات جامعه سلامت منطقه آزادشهر به زمين زده شد. 

لازم بذکر است اين مرکز در زميني به مساحت 1600مترمربع و با زیربنای 1200مترمربع طي يک سال و نيم به همت خير يزدي آقاي حاج باقر سالاري به ياد همسر مرحومش صديقه هزار ساخته می‌شود.

همچنين گفتني است برای ساخت و بهره‌برداری از اين مركز اعتباري بالغ‌بر يك ميليارد و پانصد ميليون تومان توسط خير پرداخت خواهد شد.

فرماندار يزد در اين مراسم با تقدير از اقدامات و فعالیت‌های خيرين در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بهداشت و درمان اظهار داشت: قطعاً اين مركز نيز یکی از بهترین مراکز بهداشتی سطح شهرستان خواهد بود که می‌تواند علاوه بر پاسخگویی نیازهای بهداشتی مردم منطقه آزادشهر نقش بسزايي در سلامت اهالي داشته باشد.

« مصطفي سالاري » در ادامه بر نقش مؤثر و كارآمد خيرين در بهبود و ارتقاء شاخص‌های مربوط به‌سلامت و بهداشت جامعه تأكيد كرد و ابراز داشت: بايد با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسيل خوب شهرستان نسبت به رفع برخي از مشكلات اقدام نمود.

عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان يزد همچنين بابیان اينكه بحث بهداشت و سلامت جزء اولویت‌های دولت تدبیر و امید است خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات مناسب و اجرای طرح تحول نظام سلامت ازجمله مهم‌ترین اقداماتی بوده است که توسط دولت در جهت اهميت سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان انجام‌شده است.

فرماندار يزد در پايان توجه به موضوع پيشگيري را در همه زمینه‌ها يادآور شد و تصريح كرد: اقدامات پيشگيرانه می‌تواند به ميزان قابل‌توجه از هدر رفت وقت و هزینه‌های مرتبط با درمان جلوگيري نمايد و بايد بيش از پيش به آن توجه داشته باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا