محمد زاده رحمانی در جلسه شورای ترافیک بافق گفت: با پیگیری های صورت گرفته در حدود 40 درصد از اعتبارات تملک دارایی های شهرستان به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای ترافیک بافق به منظور هماهنگی و بررسی اجرای طرح زمستانه راهداری در این شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل فرمانداری بافق تشکیل شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه از دستگاه های مرتبط با اجرای طرح زمستانه که چند روزی از آغاز آن می گذرد، تشکر و قدردانی نمود.

محمد زاده رحمانی در ادامه بر لزوم توجه ادارات و نهادهای دخیل در امر ترافیک بر بسترسازی بیش از پیش جهت کاهش تلفات و سوانح درون و برون شهری شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل و همکاری های بین بخشی تصادفات منجر به فوت در راه های مواصلاتی شهرستان روند کاهشی داشته است.

فرماندار بافق در پایان با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته در حدود 40 درصد از اعتبارات تملک دارایی های شهرستان به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: با آسیب شناسی و پیگیری جهت کاهش نواقص موجود و افزایش تابلو و علائم ترافیکی در محورهای شهرستان، درصدد کاهش تصادفات و واژگونی ها هستیم.












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا