محمد زاده رحمانی در اولین مجمع شهرستانی سلامت استان یزد گفت: این شهرستان قابليت آن را دارد که به عنوان قطب پزشکی در جنوب شرقی استان یزد معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در جلسه اولین مجمع شهرستانی سلامت استان یزد که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، معاونین دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان ادارات و ارگانهای شهرستان بافق در محل سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد، گفت: این شهرستان قابلیت آن را دارد که به عنوان قطب پزشکی در جنوب شرقی استان یزد معرفی شود.

محمد زاده رحمانی افزود: شهرستان بافق با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مابین یزد و کرمان، قابلیت پذیرش بیماران روستاها و شهرهای استان کرمان را دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه زیرساخت و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی که در حوزه سلامت بافق مهیا شده است، عنوان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی ولیعصر(عج) در حال احداث و کلینیک بیمارستان ولیعصر (عج) نیز آماده افتتاح و بهره برداری است.

فرماندار بافق در پایان تصریح کرد: امیدواریم با روند رو به رشد تجهیزات پزشکی شاهد ارتقا سطح خدمات بهداشتی و همچنین درمانی شهرستان باشیم.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا