با برگزاری پنجمین جشنواره ی روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران، روابط عمومی مخابرات منطقه یزد در بخش خلاقیت و نوآوری حائز رتبه برتر این جشنواره شد .

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- این جشنواره که در بخش های ارتباطات برون سازمانی ، درون سازمانی، خلاقیت و نوآوری ، کارشناس برتر، و مدیر منطقه برتر  برگزار گردید، روابط عمومی منطقه یزد با رای هیئت داروان این جشنواره در محور خلاقیت و نوآوری رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد که با اهدا لوح تقدیری از معنوی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و همکارانشان تقدیر و ستایش شد.

در این جشنواره که با حضور مدیران ارشد مجموعه مخابرات ایران و همچنین مسئولین و کارشناسان برگزیده روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد، مستندات ارسالی و کارکرد یک سال اخیر روابط عمومی های مناطق سراسر کشور بر اساس مدل (race) مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است پنجمین جشنواره روابط عمومی با هدف بررسی کارکردهای روابط عمومی سنتی و روابط عمومی مدرن به منظور افزایش حرفه ای گرایی در مجموعه روابط عمومی و معرفی روابط عمومی های برتر، روز پنج شنبه هفتم دی ماه در مشهد مقدس برگزار  گردید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا