جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان ومدیرکل صداوسیمای مرکزیزد و سایر اعضاء این کارگروه در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد هادی نسب مدیركل مدیریت بحران استان یزد نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : هرچه مردم آگاهی بیشتری در مواقع بحران از وضعیت و شرایط موجود داشته باشند، رسیدگی و امداد رسانی ها بسیار مطلوب تر خواهد بود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: سال گذشته 230هزار نفر آموزش های لازم را درمواقع بحران داشته اند وتداوم این آموزش ها درسال جدید درحال انجام می باشد.

وی به برگزاری جشنواره مدیریت بحران در آینده نزدیک خبر داد که تاکنون 81اثر به دبیرخانه ارسال شده و 14 اثر آن بررسی و مورد پذیرش قرار گرفته است.

همچنین وی افزود: مانور زلزله درمدارس استان یزد درمیان مراکزکشوری برتر شناخته شده و امیدواریم در آینده ای نزدیک ادامه موفقیت های فعلی را در بحث آموزش و اطلاع رسانی به مردم درمواقع بحران داشته باشیم.

در پایان دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیما نیز ایجاد کانال ارتباطی آموزش درفضای مجازی و تشکیل گروههای ارتباطی جهت تبادل نظر در مواقع بحران وجلوگیری از بروز شایعات و ایجاد فضای تصویری مناسب را از دیگر راهکارهای آموزش و اطلاع رسانی در مواقع بحران دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا