به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

 هشتمین نشست تخصصی اعضای شورای آموزش و پرورش به ریاست طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برگزارگردید.

احداث مجتمع آموزشی زغالسنگ بعنوان پروژه عظیم آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی


 هشتمین نشست تخصصی اعضای شورای آموزش و پرورش برای رسیدگی به مسائل جاری مدیریت، گزارش اردوهای راهیان نور، احداث مجتمع آموزشی شرکت زغالسنگ، آموزش زلزله و حوزه سواد آموزی بحث و تبادل نظر شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از خبر خوش آموزشی خبر داد و گفت: مجتمع آموزشی شرکت زغالسنگ طبس در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار احداث که ۲۰ درصد فضای آموزشی_ ۴۳ درصد ورزشی_ ۵ درصد فرهنگی و بقیه نیز در سایر موارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت که هفته آینده نقشه نهایی و انتخاب مشاور انجام می شود.

سید مهدی طلائی مقدم حسن انتخاب مهدی مرادی بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان و مجید بهارستانی بعنوان شهردار را تبریک گفت و افزود: برخی مدیران شهرستان طبس بیش از چهارچوب وظایف وقت و انرژی می گذارند که در این زمینه از آنان صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

وی پایان بیسوادی در طبس را مرهون همت مدیر آموزش و پرورش و همکارانش برشمرد و تصریح کرد: رسانه ها در کشورهای درحال توسعه آزاد هستند و بگونه ای عمل می کنند که کمک به تحقق توسعه داشته باشند و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان طبس در این زمینه موفق هستند و صمیمانه تشکر می کنم.

فرماندار ویژه طبس افزود: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در خلق نوروزماندگار۹۷ تمام همت خود را بکار گیرند و در کنار مسئولان باشند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش طبس در این نشست از اجرای کامل نظام آموزش جدید در سال آینده تحصیلی خبرداد و افزود: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سالجاری مقام نخست صیانت از حقوق شهروندی استان را به خور اختصاص داد که برآمده از تلاش همکاران فرهنگی است و به فرهنگیان عزیز تبریک می گویم.

محمود جلالی تصریح کرد: اجرای این مجتمع با تدبیر حکیمانه معاون استاندار و فرماندار ویژه و مهندس کریتی مدیرعامل شرکت زغالسنگ طبس کلید خورد و صمیمانه از طرف اولیای دانش آموزان و همشهریان از ایشان سپاسگزاری می کنم.

وی از عدم افزایش نرخ در کلاس های تقویتی خبر داد و گفت: کلاس های تقویتی اختیاری است اما بازهم برای رفاه حال همشهریان شورای آموزش و پرورش اجازه هیچگونه تغییر یا افزایش نرخ نداد.

شهردار طبس در این نشست فعالیت در این شهر را برای خود افتخار برشمرد و گفت: مدیریت شهری امکان پذیر نخواهد شد مگر اینکه با تعامل مسئولان و همدلی همراه شود.

مجید بهارستانی یزدی تصریح کرد: آمادگی کامل داریم در مدیریت شهری، با مساعدت و نگاه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر طبس در کنار آموزش و پرورش باشیم.

امینی معاون آموزشی، سنگچولی معاون پرورشی و بخشیان_ کارشناس آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش طبس و در این نشست گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات انجام شده، ارائه کردند.

عبدالجواد اشرفیان نیز گزارشی از وضعیت حوزه سوادآموزی ارائه کرد و از آمادگی مدیریت آموزش و پرورش طبس برای برگزاری جشن پایان بیسوادی خبر داد.

کارشناس نهضت سوادآموزی گفت: اکنون در بخشهای مرکزی و دیهوک شهرستان طبس حتی یک بیسواد ثبت شده در سیستم نداریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا