به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

جلسه شورای اداری شهرستان طبس باحضور مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسئولان شهرستان در روستای خرو برگزارشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه شورای اداری شهرستان مردم را مقدم بر میزهای مدیریت دانست و گفت: با مردم مدارا کنید و از حواشی بپرهیزید.

 

مدیران دقت کنند به مردم فشار وارد نشود/ وارد حاشیه نشوید و فقط کار کنید...

 معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه شورای اداری شهرستان به میزبانی بیمه ایران در روستای خرو برگزار شد، گفت: برای وصول مطالبات دولتی به مسئولان فرادستی خود فشار بیاورید اما به مردم و همشهریان مدارا کنید.

سید مهدی طلائی مقدم سربلندی ایران در مبارزه با داعش را تبریک گفت و افزود: امروز جمهوری اسلامی مرتبه ای بلند در جهان دارد و اگر بخواهیم مقایسه ای بین دولت های غربی و شرقی انجام دهیم، وحدت رویه بر علیه آمریکا و به نفع ایران نشان از حقانیت جمهوری اسلامی و عزت ایران است.
 وی خاطرنشان کرد: امروز ایران در مسائل سیاسی، ورزشی، اقتصادی و سرمایه گذاری به یک تحول اساسی رسیده است و این تغییر در شهرستان طبس هم مشهود است.

طلائی مقدم به امنیت مرزهای ایران اشاره کرد و گفت: سمت و سوی ایران با نگاه ویژه به سوی شهرستان طبس می باشد و در پرتو این تغییر که به واسطه همدلی و همراهی امامان جمعه، نماینده مردم، شوراهای اسلامی و نماینده دولت و دستگاه های اجرایی صورت گرفته، موجب اخذ امتیازات شایسته ای برای شهرستان طبس شده است.

مدیران وارد حاشیه نشوند

نماینده عالی دولت تاکید کرد: از حاشیه ها پرهیز شود و به طور یقین درگیر شدن با این مسائل و به خود پرداختن و طرح طبقه بندی سیاسی مردم موجب رکود می شود و می بایست با از خودگذشتگی به سوی توسعه پایدار حرکت کنیم.

طلائی مقدم خاطرنشان کرد: واحدهای معدنی فعال شده در شهرستان طبس فرصت مناسبی برای توسعه منطقه در کنار راه آهن و فرودگاه است که می بایست با اقتدار پیگیر باشیم و هستیم.

فرماندار ویژه طبس مردم را برتر از میزهای اداری برشمرد و گفت: بخاطر مردم و در راه عاقبت بخیری تمام تلاش خود را بکار گیریم و کار یکدیگر را انجام دهیم و برای تحقق حقوق دولت به مردم فشار وارد نکنیم.

استان حقوق طبس را بپردازد

وی کلید حل مشکلات و اشتغال استان خراسان جنوبی را در طبس خواند و گفت: در راستای توسعه استان مفتخر به همراهی هستیم اما حقوق این شهرستان باید ویژه دیده شود ولی امروز متاسفانه درآمد مالیاتی طبس حدود ۳ سال به شهرستان برنگشته و سهم ۲ درصد همچنان معلق است که امیدواریم استاندار محترم که بطور شایسته ای از طبس مراقبت می کنند، در این زمینه ورود کنند.
مهندس طلائی به طور ویژه از تلاش دکتر گازرانی در شبکه بهداشت و درمان تقدیر کرد و خدمات و پیگیری وی را مسئولانه و دلسوزانه و بی ادعا برشمرد.

درپایان شورای اسلامی بخش دستگردان از مهندس طلائی مقدم بخاطر نگاه ویژه وتوجه ایشان به بخش دستگردان  توسط اقای قربانی عضو شورای اسلامی بخش دستگردان تقدیر شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا