استاندار یزد با تأکید بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی دستگاه‌ها به استعلام‌ها گفت: تأخیر در پاسخگویی و معطل گذاشتن طرح‌ها به ضرر مردم استان است لذا دستگاه‌ها در پاسخگویی به طرح‌ها و استعلامات سریع‌تر عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد در سال جاری روز شنبه 18 آذرماه 96 به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این شورا در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست اظهار داشت: فرایند طولانی‌مدت در پاسخگویی به درخواست‌هایی که برای دریافت استعلام به برخی ادارات ارسال می‌شود پسندیده نیست و این رویه باید تغییر کند.
وی بابیان اینکه این تأخیرها در شأن استان و مردم شریف یزد نیست ادامه داد: باید روند بررسی دستگاه‌ها و این مجموعه‌ها برای کوتاه شدن زمان اجرای طرح‌ها و واگذاری آن‌ها هر چه سریع‌تر کاهش یابد.
استاندار یزد همچنین بابیان اهمیت جایگاه مصوبات کارگروه زیربنایی استان تأکید کرد: حضور مستقیم مدیران استان در این کارگروه برای استحکام بیشتر مصوبات آن‌ها به‌منظور بررسی در شورای برنامه‌ریزی ضروری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال گذشته ۱۱۵ میلیارد ریال سهم استان از جرائم راهنمایی و رانندگی ابلاغ‌شده است.
«محمدرضا خادمی» تأکید کرد: به دلیل بخشش دو برابری جرائم، تنها ۳۹ میلیارد ریال از این جرائم به استان بازگشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا