معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد شامگاه ۱۶ آذرماه با حضور در منزل «بی‌بی زینب مرآت» پیشکسوت فرهنگی استان و فعال تاریخ شفاهی در حوزه دانش و فرهنگ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ شامگاه پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه۹۶ «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و «داود پاک طینت» مشاور استاندار و سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی استان با حضور‌ در منزل «بی‌بی زینب مرآت» پیشکسوت فرهنگی و پژوهشگر تاریخ شفاهی در حوزه فرهنگ و دانش دیدار و گفتگو کردند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در این دیدار با اشاره به پژوهش های صورت گرفته توسط خانم‌مرآت در حوزه تاریخ و به ویژه آموزش و پرورش گفت: ثبت و ماندگار سازی تاریخ آموزش و پرورش استان از جمله اقداماتی است که  زمینه انتقال تجربیات گذشتگان را برای نسل های آینده  فراهم می کند که قابل تقدیر و سپاسگزاری است.
«محمدعلی طالبی» به برگزاری آیین های زمزمه محبت که به تقدیر از ‌پیشکسوتان فرهنگی می پردازد اشاره کرد و افزود: گردهم آوردن ‌‌پیشکسوتان فرهنگی استان پس از سال‌های زیاد و تجدید خاطرات با یکدیگر فرصت هایی بی نظیر را خلق کرده که همت و علاقه سرکار خانم مرآت دلیل و انگیزه این اقدام مطلوب بوده است.
«بی‌بی زینب مرآت» نیز در این دیدار به بیان خاطرات و سوابقی از آموزش و پرورش استان پرداخت.
گفتنی است؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اهدای لوح تقدیر از پیشکسوت فرهنگی استان تقدیر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا