احمدرضا قدیریان: سرزمین ما ایران در طول تاریخ شاهد خیزش‌های کوچک و بزرگ علیه ناراستی‌ها بوده است و شانزدهم آذر ماه، یکی از نمونه‌های حرکت و خیزش نسل جوان بر پایه آگاهی و حقیقت‌جویی است. این روز بزرگ هر ساله به عنوان سند افتخار بیداری دانشگاهیان کشورمان گرامی داشته شده است.

رئیس مرکز دانشگاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو خطاب به دانشجویان پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی این مرکز دانشگاهی، متن پیام احمدرضا قدیریان به شرح زیر است:

به نام خدا

دانشجویان عزیز و ارجمند

سرزمین ما ایران در طول تاریخ شاهد خیزش‌های کوچک و بزرگ علیه ناراستی‌ها بوده است و شانزدهم آذر ماه، یکی از نمونه‌های حرکت و خیزش نسل جوان بر پایه آگاهی و حقیقت‌جویی است. این روز بزرگ هر ساله به عنوان سند افتخار بیداری دانشگاهیان کشورمان گرامی داشته شده است.

روز دانشجو را باید فرصتی دانست تا دانشجویان ما به عنوان بخش تأثیرگذار و وجدان همیشه بیدار جامعه که روح خداجو و نشاط جوانی را در مسیر اهداف و آمالی پاک و مقدس به کار گرفته‌اند، همه ساله به بازنگری در ماهیت و فلسفه خود بپردازند و روح خودباوری را در کنار شناخت زمانه و نیازهای آن و تعهدپذیری و مسئولیت‌شناسی تقویت کنند و با آگاهی از تهدیدهای جهان پیرامون و انحرافات در سطح جامعه و تفکر درباره مبارزه با این مشکلات و دیگر آفات سیاسی و اجتماعی به پیش روند و بخصوص ارتقای سطح علمی را مد نظر قرار دهند تا در سایه این جهد و تلاش مقدس دست‌یابی به شهر آرمانی و مدینه فاضله الهی و انسانی را آسان‌تر نمایند.

ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر بزرگ اسلام ص و امام صداقت و فقاهت حضرت صادق ع روز دانشجو را به همه دانشجویان کشور و به ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آینده ای بزرگ و افقی روشن آرزو می‌کنم.

احمدرضا قدیریان

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا