با حضور «محمود زمانی قمی» عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی خیر ساز شادروان «مسعود فرزان» در شهرستان اردکان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 15 آذرماه96 و هم‌زمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی خیر ساز «فرزان» اردکان با حضور استاندار یزد، نماینده مردم اردکان، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.
استاندار یزد در آیین کلنگ زنی این مرکز درمانی ضمن قدردانی از خیر این بیمارستان اظهار داشت: امید است این مرکز درمانی در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد و منشأ خیروبرکت باشد.
وی با تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام ادامه داد: علاقه‌مندی و آمادگی خودم را برای حضور در متن کار و کمک به این اقدام بزرگ اعلام می‌کنم و آنچه تکلیف استان در این زمینه باشد را انجام خواهم داد.
استاندار یزد تأکید کرد: گردهمایی در این امر خیر و نیک مایه مباهات و خرسندی است و برای روح شادروان «مسعود فرزان» علو درجات را آرزومندم.
عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی شادروان «مسعود فرزان» در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع و در پنج طبقه آغاز شد، این بیمارستان ازلحاظ کمی و کیفی ازجمله واحدهای مجهز درمانی است که به ازای هر تخت بیمارستانی حدود 10 میلیارد ریال هزینه برآور شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا