استاندار یزد با تأکید بر اینکه از کم‌کاری‌ها نخواهم گذشت؛ اظهار داشت: امیدوارم با تلاش مضاعف اعضای ستاد، مصوبات به مرحله اجرا برسد و دستگاه‌هایی که تعهد می‌دهند نیز برای تحقق وعده خود دنبال کار باشند نه اینکه جلسه بعدی بیایند و بهانه‌ای برای عدم کار خود بیاورند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان روز سه‌شنبه 14 آذرماه به ریاست استاندار یزد و با حضور امام‌جمعه بافق، معاونین استاندار، فرماندار بافق و اعضای این ستاد در معدن سنگ‌آهن بافق برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست اظهار داشت: شهرستان بافق در حوزه‌های مختلف از ظرفیت بالایی برخوردار است و فقط مختص به سنگ‌آهن نیست.
وی ادامه داد: بافق آماده پذیرش سرمایه‌گذاری درزمینه های جدید به‌ویژه انرژی است و امیدوارم پروژه جاده بافق نیز با تلاش‌هایی که می‌شود؛ تکمیل گردد.
استاندار یزد با تأکید بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این ستاد اضافه کرد: امیدوارم با تلاش مضاعف اعضای ستاد، مصوبات به مرحله اجرا برسد و دستگاه‌هایی که تعهد می‌دهند نیز برای تحقق وعده خود دنبال کار باشند نه اینکه جلسه بعدی بیایند و بهانه‌ای برای عدم کار خود بیاورند.
وی با تأکید بر اینکه از کم‌کاری‌ها نخواهم گذشت و نمی‌گذرم تصریح کرد: بافق زیرساخت‌های خوبی دارد و مسائلی که در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی مطرح‌شده است نیز باید با جدیت دنبال شود تا ناحیه صنعتی موردنیاز بافق شکل بگیرد.
زمانی قمی در پایان بابیان اینکه طرح‌های توسعه سنگ‌آهن مرکزی نیز باید موردحمایت قرار گیرد؛ عنوان کرد: انتظار داریم بخش‌های مختلف ازجمله امور مالیاتی و آب از سنگ‌آهن مرکزی بافق حمایت جدی داشته و این شرکت را حمایت کنند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات شهرستان بافق گفتگو و تبادل نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا