به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس 

 

کلنگ‌زنی پروژه احداث و آسفالت باند دوم ورودی طبس از سمت بشرویه/ اصلاح سه‌راهی مرگ در جاده خسروآباد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: ورودی‌های طبس از سمت بشرویه و اصفهان با حضور مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌جنوبی و مسؤولان شهرستان طبس کلنگ‌زنی شد.

 

سیدمهدی طلائی‌مقدم در گفت‌‌و‌ گو با خبرنگار یزد فردا درطبس در خصوص آغاز عملیات دوبانده‌سازی محور‌های ورودی طبس اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه احداث و آسفالت باند دوم ورودی طبس از سمت بشرویه در محدوده فرودگاه به طول دو کیلومتر و 100 متر در ورودی شهر از میدان دانشگاه آزاد با حضور مدیرکل راه‌وشهرسازی کلنگ‌زنی شد.
وی تصریح کرد: عملیات آزادسازی ورودی طبس از سمت دیهوک نیز در دست اجرا بوده و به زودی نیز کلنگ‌زنی خواهد شد و وروی طبس از سمت اصفهان امروز با حضور مدیرکل راه‌وشهرسازی کلنگ‌زنی شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در خصوص سه‌راهی جاده روستای خسروآباد که باعث اعتراض مردم منطقه شده بود، اظهار داشت: باید ‌نقشه‌برداری و تهیه طرح در خصوص رفع نقطه حادثه خیز این منطقه توسط اداره کل راه‌وشهرسازی استان صورت پذیرد و بعد از تایید راه‌وشهرسازی به شورا و دهیاری خسروآباد اعلام و با همکاری اهالی اقدام لازم در زمینه آزادسازی برابر طرح اقدام خواهد شد.
طلائی‌مقدم افزود: با مساعدت مدیرکل، زیرسازی و اجرای طرح توسط اداره کل راه‌وشهرسازی به مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون ریال صورت خواهد پذیرفت و تکمیل و آسفالت سه‌راهی خسروآباد توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام خواهد شد.
وی همچنین با توجه به جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص اختصاص زمین به شبکه بهداشت و درمان طبس، گفت: اختصاص زمین به بیمارستان طبس در خصوص ساخت و راه‌اندازی بخش‌های اورژانس، مرکز دیالیز و کلنیک تخصصی‌ در دست اجرا است و مدیرکل راه‌وشهرسازی و هیئت مدیره زغال‌سنگ قول مساعد داده‌اند که بخشی از اراضی تصرف زغال‌سنگ را به این پروژه‌ها اختصاص دهند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با توجه به دغدغه خود در خصوص رفع مشکل مسکن و گرانی آن در طبس، افزود: اختصاص مجموعه‌ مسکونی 60 هکتاری در دست اقدام است و در انتهای سال جاری و ابتدای سال آینده با توجه به اولویت جوانان، خانواده شهدا، فرهنگیان و کارگران با سایر متقاضیان نیز توزیع خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا